• Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

1. Klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od doręczenia przesyłki, bez podania przyczyny.
2. Zwrotom podlegają produkty oryginalnie zamknięte.
3. Koszt przesyłki ponosi kupujący.
4. Zwrot pieniędzy wykonywany jest niezwłocznie po otrzymaniu towaru przez Sprzedawcę.

Reklamacja

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktu, w zakresie określonym w art. 556 i następnych ustawach Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.).
  2. Wada fizyczna Produktu polega na niezgodności sprzedanego Towaru z umową, co ma miejsce, gdy: - Produkt nie posiada właściwości, o których Sprzedawca zapewniał Klienta.                                       - Produkt nie nadaje się do spożycia, ze względu na uszkodzenia produktu, zepsucie się produktu, rozpoznane organoleptycznie po pierwszym otworzeniu produktu, przed upływem terminu daty ważności.
  3. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany na Produkt wolny od wad.
  4. Reklamacje dotyczące Produktów mogą być zgłaszane:

           - Na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy

           - Pocztą elektroniczne, na adres e-mail: lubelskiesloiki@gmail.com

       5. Reklamacja powinna zawierać:

           - Dane osoby składającej reklamację (Imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub e-mail, numer telefonu kontaktowego)

           - Wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania

           - Numer zamówienia widniejący w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia

       6. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
       7. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta.
  1. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od daty otrzymania odstąpienia od Umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania.
  2. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
  3. Sprzedawca ponosi koszty zwrotu reklamowanego Towaru Sprzedawcy.